نویسنده: علی اکبری




 

باید با فکر خود فرق راه راست و کج را تشخیص دهیم

بسمه تعالی
وصیت نامه اینجانب، پاسدار حمید ثابتی.
ابتدا می کنم به نام خداوندی که خلق کرد بشر را و راه های گوناگونی پیش روی او قرار داد و به آنان عقل داد و بینش داد و سپس دینی برایش فرستاد و پیامبران را برای راهنمایی بشر فرستاد و این ما هستیم که باید فرق بین راه راست و راه کج را با افکار خود تشخیص دهیم و راه راست را دنبال کنیم، و اکنون که هنگام رفتن به میدان جهاد است و قوای کفر برای سرکوبی ایران اسلامی وارد خاک عزیز ایران شده است و با کمک جنایت کارانی همچون ابر قدرت های امریکا و شوروی برای سرکوب مستضعفین تلاش می کنند، ما اول با خودسازی خود شروع کنیم. حالا با امر امام امت، خمینی بت شکن برای جهاد و سرکوبی دشمن خیانتکار که با این جنگ تحمیلی می خواهد بین دو ملت مسلمان ایران و عراق به وسیله حزب بعث خائن تفرقه وارد کند، تا با متحد شدن مسلمانان بر علیه دشمنان اسلام و آمریکای جنایتکار نتوانند اتحاد خود را به هم رسانند بر علیه کفر.
و من حمید ثابتی که روز چهارشنبه عازم جبهه هستم، این وصیت نامه را می نویسم و آنهایی که در راه خدا کشته شدند، مرده نپندارید، بلکه آنها زنده هستند و پیش خدای خود روزی می گیرند.
و من امیدوارم که در طی این مأموریت بتوانم با کمک خداوند بزرگ، بزرگ ترین ضربه را به دشمن وارد کنم و دشمن خائن را سرکوب کنم.
و اگر در این مأموریت به فیض شهادت نائل آمدم، از خانواده ام می خواهم که هیچگونه ناراحتی به خود راه ندهند و بدانند که اسلام با اینگونه خون ها باید آبیاری شود و من اکنون احساس غرور می کنم که عازم جبهه هستم و می خواهم برای اسلام به جنگ دشمن بروم و این را بدانید ما برای اسلام کسان عزیزی را هدیه کرده ایم؛ دکتر بهشتی، برادر عزیز رجایی، باهنر، مفتح، منتظری و هزاران عزیز دیگر و شما نیز امانتی که خدا به شما سپرده بود، پس گرفت و سپس چیزی را که خداوند می دهد خودش هم پس می گیرد.
و اما اموال که مربوط به من است ، یکی موتورسیکلت 125 هوندا که به برادرم داود می دهم و حقوق ماهیانه ام را به خانواده ام بدهید که این موضوع به سپاه مربوط می شود.
و اما سخنی با مسئول سپاه، من از شما خواهش می کنم که کسانی را در رأس کار قرار دهید که بتوانند کار مثبت انجام دهند، نه اینکه انقلاب و سپاه پاسداران را که چشم امید امام و امت هست، به عقب برانند و امت قهرمان پرور ایران را که هزاران شهید داده اند تا انقلاب را به اینجا رسانده اند.
خدا نگهدار همگی
دوشنبه 30/ 6/ 60
منبع: اکبری، علی؛ (1390) وصیت یاران، تهران: یازهرا(س)، چاپ اول.